Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد 85میلیون یورویی اینتر برای لوکاکو

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup France - Belgium
Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر یک بار دیگر برای جذب مهاجم بلژیکی منچستریونایتد، پیشنهاد ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، باشگاه اینتر آماده شده است تا رقم درخواست شده  باشگاه منچستر یونایتد برای جذب لوکاکو را بپردازد. به همین منظور این باشگاه پیشنهاد 85میلیونی برای شیاطین سرخ داده است. این در حالی است که آنها تاکنون موفق نشده اند که منچستریونایتد را برای انتقال این مهاجم بلژیکی به جوزپه مه‌آتزا متقاعد کنند.

پوگبا و لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: نام پوگبا و لوکاکو در فهرست تور پیش فصل منچستر+عکس

پیش از این باشگاه اینتر 56میلیون یور برای جذب لوکاکو به منچستریونایتد پیشنهاد کرده بود که از سوی این باشگاه انگلیسی زد شد. به نظر می‌رسد که اینتری‌ها تلاش داردند با قرارداد قرضی یک ساله و با هزینه 20 میلیون یورو با بند خرید قطعی در پایان فصل پیش‌رو و با پرداخت یکجای مبلغ باقی‌مانده، لوکاکو را به خدمت بگیرند.

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر در پیوند به این موضوع گفته است: "ما با نمایندگان باشگاه منچستریونایتد دیدار رسمی بر سر لوکاکو داشته‌ایم. منتظر بایند ماند که در نهایت این مذاکرات به کجا خواهد انجامید. توافق بر سر این انتقال هم به سود دو باشگاه خواهد بود.

لوکاکو در دو فصل حضورش در منچستریونایتد در 96 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 42 گل هم به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала