Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا دست بردار نیمار نیست، 100 میلیون به اضافه دو بازیکن

© REUTERS / Yves HermanНападающий сборной Бразилии Неймар
Нападающий сборной Бразилии Неймар  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه اسکای آلمان در گزارش جدیدش میگوید، بارسلونا پیشنهاد 100 میلیون یورویی به اضافه دو بازیکن را به پی اس جی برای جذب نیمار ارائه داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی گفته میشود بارسا تمایلی برای جذب نیمار ندارد، اما روزنامه آلمانی اسکای از گزارشی رونمایی کرده است که نشان میدهد سران بارسا کماکان مشتاق اند تا این ستاره جنجالی را مجددا به نیوکمپ بکشاندد.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آغاز مذاکرات یوونتوس برای جذب نیمار

پیشنهاد نخست بارسا به پی اس جی 40 میلیون یورو به علاوه کوتینیو و راکیتیچ بود که این پیشنهاد توسط سران پی اس جی رد شد.

حالا اما بارسلونا این رقم را به 100 میلیون یورو افزایش داده است و به اضافه یک لیست که در آن کوتینیو، راکیتیچ، دمبله، سمدو و مالکوم قرار دارند را به پی اس جی پیشنهاد کرده است تا دو بازیکن را در کنار مبلغ پیشنهادی انتخاب کند.

این در حالی است که لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی گفته، قیمت نیمار در بازار کنونی نقل و انتقالات چیزی حدود 250 میلیون یورو است و باشگاه فرانسوی هم نمیخواهد با مبلغی کمتر ستاره اش را به بارسلونا یا تیم دیگری بفروشد.

این گزارش در حالی از سوی اسکای آلمان مطرح شده که بیلد دیگر روزنامه آلمانی اما ادعا کرده بارسایی ها میخواهند به اضافه 100 میلیون، سه بازیکن خود را در اختیار پی اس جی قرار دهند.

این صحبت ها در حالی مطرح شده است که نیمار و پدرش تمام تلاش خود را میکنند تا این بازیکن در این تابستان پی اس جی را ترک کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала