ولسی جرگه سرپرست وزارت دفاع را استجواب می‌کند

© Photo / ارگولسی جرگه سرپرست وزارت دفاع را استجواب می‌کند
ولسی جرگه سرپرست وزارت دفاع را استجواب می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولسی جرگه روز دوشنبه سرپرست وزارت دفاع ملی را مورد استجواب قرار میدهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل آژانس خبری آوا، نمایندگان ولسی جرگه امروز (شنبه، ۲۹ سرطان) در نخستین جلسه رسمی خود ضمن اشاره به تلفات سنگین نیروهای کماندو در ولسوالی آب‌کمری ولایت بادغیس، خواستار استجواب اسد‌الله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملی شدند.

میرداد نجرابی، نماینده مردم کاپیسا در ولسی جرگه: «شهادت نیروهای کماندو در ولسوالی آب‌کمری بادغیس لکه ننگ برای ادارات امنیتی است که ضعف مدیریتی شان را نشان میدهد.»

به گفته آقای نجرابی مسئولین وزارت دفاع ملی باید برای پاسخگوی در مورد این که «چگونه آنان با مدیریت ضعیف خود نیروهای کماندو را در دام طالبان انداخته‌ اند» به خانه ملت فرا خوانده شوند.

علی اکبر قاسمی، نماینده مردم غزنی در ولسی جرگه: «به علت غفلت آنان ۳۴ تن از نیروهای کماندو جان‌های خود را از دست داده‌اند و کسانی که در این مورد غفلت کرده‌اند باید به ارگان‌های عدلی و قضایی معرفی شوند.»

در پایان این جلسه میر رحمان رحمانی، رئیس ولسی جرگه اعلام کرد که سرپرست وزارت دفاع ملی در جلسه روز دوشنبه مورد استجواب قرار خواهد گرفت.

یادآوری میکنیم، چندی پیش قاری یوسف احمدی یکی از سخنگویان گروه طالبان اعلام کرده بود که جنگجویان این گروه ۳۹تن از نیروهای کماندوی افغان را در ولسوالی آب کمری ولایت بادغیس کشته و ۱۶تن دیگر شانرا اسیر گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала