اداره مستقل ارگانهای محلی تمام مقرری‌های دولتی را متوقف ساخت

© Photo / اداره مستقل ارگان‌های محلیاداره مستقل ارگان‌های محلی
اداره مستقل ارگان‌های محلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اداره مستقل ارگان‌های محلی اعلام کرده است که تمام مقرری‌ها در بست‌های دولتی تا بعد از ختم انتخابات ریاست جمهوری متوقف شده است.

به گزارش اسپوتنیک، این اداره امروز یک‌شنبه (۳۰سرطان) در یک خبرنامه گفته است، به منظور انجام هرچه بهتر امور به گونه شفاف و به هدف حفظ مصونیت وظیفه ای، تمامی مقرری‌های جدید و استخدام‌های مربوط به این اداره تا ختم انتخابات ریاست جمهوری به تعویق افتاده است.

مقرری های تازه در وزارت دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
مقرری های تازه در وزارت دفاع ملی افغانستان

در این خبرنامه آمده است، بر اساس تصمیم رهبری اداره مستقل ارگان‌های محلی، تا پایان انتخابات ریاست جمهوری، هیچ‌کس نمی‌تواند در مرکز، ولایات، ولسوالی‌ها و شهرداری‌ها از بست اول الی بست هشتم تقرر یابد.
اداره مستقل ارگان‌های محلی افزوده است، کسانی که در گذشته شارت لیست شده و یا هم امتحان رقابتی را سپری نموده باشند، امور متباقی مقرری‌ آن ها نیز بعد از انتخابات به پیش خواهد رفت.
به گفته این اداره، بر اساس این تصمیم و در صورت نیاز جدی، تنها به دلیل مشکلات امنیتی، فساد اداری و یا هم بی‌کفایتی کارمندان، بعضی افراد می‌توانند مقرر و یا بعضی دیگر از وظایف خود برکنار شوند.
این در حالی است که شماری از کاندیدان انتخابات ریاست جمهوری مقرری های اخیر حکومت را کمپاین انتخاباتی خوانده و خواهان محدود شدن این مقرری‌ها شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала