محکمه استیناف نیز قاتلان مهسا را به ۳۰ سال حبس محکوم کرد

© Sputnik / JAKقاتلین مهسا در محکمه علنی در کابل
قاتلین مهسا در محکمه علنی در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قاتلان مهسا از سوی محکمه استیناف کابل هر کدام به ۳۰ سال حبس محکوم به مجازات شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، رییس محکمه استیناف کابل می‌گوید که این قاتلان به جرم های‌شان اعتراف کرده‌اند و نظر به اعتراف و اسناد به دست آمده، فیصله کرده‌اند.
این در حالی است که سجاد آغا و نور الله از جانب محکمه ابتداییه نیز هر کدام به ۳۰ سال حبس محکوم شده بودند.

مرتضی احمدی، پدر مهسا - اسپوتنیک افغانستان
نارضایتی پدر مهسا از حکم محکمه؛ رئيس طب عدلی جوابگو باشد

مرتضی احمدی، پدر مهسا، دختری که به شکل وحشیانه توسط افرادی که اختطاف شده بود، به قتل رسید با نارضایتی از حکم محکمه درمورد قاتلین دخترش گفت که باید محکمه حکم اشد مجازات (اعدام) این افراد را صادر کند.
وی پس از ختم جلسه علنی محکمه در جواب به اینکه آیا از فیصله محکمه راضی است، به خبرنگار اسپوتنیک گفت: "من وقتی از فیصله راضی خواهم بود که اینها به سزای اعمال شان رسیده و اعدام می‌شدند، رئیس جمهور گفت، لوی سارنوال گفت، قاضی القضات گفت که اشد مجازات شوند اما هیچ کدام شان به وعده‌هایی که دادند وفا نکردند".
به گفته پدر مهسا، او خواستار اعدام این افراد نه تنها برای این است تا "تسلی دل" شود بلکه می‌خواهد با اعدام این افراد، جنایتکاران دیگر درس عبرت بگیرند.
مهسا بنت مرتضی دخترک شش ساله مورخ ۱۹حوت ۱۳۹۷حوالی ساعت ۹:۱۰دقیقه صبح از کوچه هشتم پروژه ۳۱۵خیرخانه از مربوطات حوزه یازدهم امنیتی توسط افراد ناشناس اختطاف گردیده بود و سپس به گونۀ بی‌رحمانه از سوی رباینده‌گانش، به قتل رسیده است. این دو اختطاف گر در بدل رهایی این دخترک مبلغ سه صد هزار دالر امریکایی تقاضا نموده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала