Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد غیرقابل رد چین برای بیل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از باشگاه های فوتبال چین پس از اعلام زیدان برای خروج گرت بیل از رئال، پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به بازیگن ولزی ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال بیجینگ گوان چین پیشنهاد بزرگی را به ستاره ولزی رئال مادرید ارائه نمود و در صورت تایید، این بازیکن گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال چین بدل خواهد شد.

پس از بازی با بایرن مونیخ، زین‌الدین زیدان دروازه های خروجی باشگاه را به گرت بیل نشان داد و اظهار داشت بهتر است این بازیکن هر چه زودتر سانتیاگو برنابئو را ترک نماید.

UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: بیل میتواند برود، حتی همین فردا

نشریه «تلگراف» انگلستان با نشر گزارشی ویژه مدعی شد که باشگاه بیجینگ گوان چین در تلاش به خدمت گرفتن ستاره رئال است. بر اساس این گزارش، باشگاه چینی برای جذب ستاره

30 ساله، در حالی ابراز علاقه کرده است که در این راستا تنها نبود و باید با تیمهای بزرگ مقابله کند اما جزو معدود باشگاه‌هایی است که دستمزد 600 هزار یورویی در هفته را به بازیکن ولزی پیشنهاد نموده است.

در حالیکه عملکرد گرت بیل طی 6 فصل قبل در رئال مادرید پر فراز و نشیب بوده و مصدومیت های پرشماری داشته است ولی خبرهایی نیز وجود دارد که پاری سنت ژرمن وی را برای جانشینی نیمار در نظر گرفته است.

گفتنی است که گرت بیل در طی مدت حضورش در رئال، توانسته 14 عنوان قهرمانی از جمله یک قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала