خودکشی یک مرد حسود از سرش به خیر گذشت

© AP Photo / Eugene Hoshikoخودکشی یک مرد حسود از سرش به خیر گذشت
خودکشی یک مرد حسود از سرش به خیر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرد چینی که از حسادت زیاد خودش را از طبقه پنجم خانه شان به پایین انداخت، شانس آورد و زنده ماند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail مردی در چین که از حسادت زیاد از توجه همسرش نسبت به پسر یک و نیم ساله شان خود را از طبقه 5 ساختمان به پایین انداخته بود، به طور معجزه آسا زنده ماند.

 این حادثه به تاریخ 13 جولای در شهرساحلی  Wenling، ولایت ژجیانگ رخ داد. همسر این مرد او را متهم کرد که زمانی او در خانه نبود، از پسر شان درست مواظبت نکرده. این مرد عصبانی شد از قصد همسرش خود را از پنجره به بیرون انداخت، اما در بالکن طبقه سوم فرود آمد و جان سالم به در برد. این مرد که بسیار عصبانی بود پس از زنده ماندن به همسرش تلفون کرد و هشدار داد که خود را غرق خواهد کرد.   

همسر وی بلافاصله پولیس را خبر ساخت.  این مرد را در حالی که از هوش رفته بود در آبهای کم عمق نزدیک خانه شان پیدا نمودند و بلافاصله به بیمارستان منتقل کردند.  در حال حاضر "مرد حسود" در وضعیت مناسب قرار دارد.

 در گفتگو با خبرنگاران، او شکایت کرد که پس از تولد پسرشان، همسرش کاملا به وی بی توجه شده. همسرش به پلیس گفت که شوهرش وقتی که آنها هنگام نوشیدن چای در مورد رفتار او با هم صحبت می کردند از پنجره به بیرون پرید. خانم می گوید از زمان تولد پسر شان شوهرش دائما حسادت می کرد تا کار به اینجا رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала