Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رونالدو در برابر تصمیم ساری

© REUTERS / Hannah McKayPortugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures
Portugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرستیانو رونالدو پس از تعویض شدن در دیدار دوستانه برابر تاتنهام، به این تصمیم ساری اعتراض نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در دیداری دوستانه برابر تاتنهام قرار گفت. این دیدار که نخستین بازی این تیم با هدایت ساری بود، با شکست سه بر دو بیانکونری‌ها خاتمه یافت. سرمربی یوونتوس در حالیکه رونالدو یک در این بازی به ثمر رسانده بود، تصمیم گرفت که وی را تعویض کند.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حذف یووه و رونالدو از بازی فیفا

این عملکرد ساری با واکنش رونالدو روبر شد. این ستاره پرتگالی رئال مادرید پس از تعویضش واکنش نشان داد و پس بیرون آمدن از میدان بازی، با سرمربی خود در این مورد صحبت کرد و اعتراض خود در این مورد را به ساری نشان داد گفت که ا از این تصمیم ناراحت است.

پس از تعویض رونالدو بازی همچنان ادامه داشت و یوونتوس دوگل دیگر نیز دریافت کرد و سرانجام این بازی دوستانه شکست خورد. رونالدو دومین فصل حضورش در یوونتوس را پشت سر می‌گذارد. او در فصل قبل عملکرد خوبی داشت و توانست عنوان بهترین بازیکن سری A را به دست آورد اما در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد با وجود آنکه بسیار خوب ظاهر شد اما در نهایت یوونتوس با شکست برابر آژاکس حذف شد تا وداعی زود هنگام داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала