Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پترونلا: حق نداشتیم در مورد اتهام تجاوز رونالد صحبت کنیم

© REUTERS / Jason Cairnduff/Action Imagesپترونلا: حق نداشتیم در مورد اتهام تجاوز رونالد صحبت کنیم
پترونلا: حق نداشتیم در مورد اتهام تجاوز رونالد صحبت کنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پترونلا اکروث بازیکن پیشین تیم بانوان یوونتوس گفته است که بازیکنان زن در باشگاه یوونتوس بعد از مطرح شدن ادعای تجاوز کریستیانو رونالدو حق صحبت در این مورد را نداشتند.

 

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، پترونلا اکروث بازیکن پشین تیم بانوان یوونتوس که یک فصل در این باشگاه حضور داشت و دوباره به کشورش سوئد برگشت در مورد حضورش در این باشگاه با رسانه‌ها صحبت کرد.

Portugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش رونالدو در برابر تصمیم ساری

پترونلا به رسانه‌ها گفت:« احساس بدی بود، فکر می‌کردم در زندان هستم و نمی‌‌توانستم کار دلم را انجام دهم. هر اتفاقی که می افتاد حق نداشتیم در آن مورد صحبت کنیم.»

پترونلا اکروث افزود:« فضا برای زنان در یوونتوس خیلی محدود است ما در آنجا باید کارهایی را انجام ندهیم و کارهایی را به خواست باشگاه باید انجام دهیم. ما حق نداشتیم در مورد اتهام تجاوز رونالدو صحبت کنیم و مجبور به سکوت از سوی باشگاه بودیم.»

این در حالیست که رونالدو متهم شده بود که در سال 2009 در شهر لاس‌وگاس مرتکب تجاوز شده است. که این قضیه از سوی دادگاه منتفی اعلام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала