Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرام‌الدین کریم وشش تن دیگردر پیوند به آزار و اذیت بانوان فوتبالییست متهم شناخته شدند

© Photo / AFF / AFFکرام الدین کریم
کرام الدین کریم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دادستانی کل کشور از نهایی شدن تحقیقات این نهاد در مورد قضیه آزار و اذیت بانوان فوتبالیست خبرداده است و هفت تن را به محاکمه معرفی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از نشر خبر آزار و اذیت بانوان فوتبالیست از سوی روزنامه گاردین که در آن کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال بانوان مدعی شده بود که رییس فدراسیون فوتبال کرام‌الدین کریم باعث آزار و اذیت بانوان فوتبالیست شده است. دادستانی کل کشور به منظور روشن شدن قضیه هیئتی را توظیف کرد تا این هیئت در مورد تحقیق کرده و متهمان را به دادگاه معرفی کند.

امروز(دوشنبه) و پس از چند ماه تحقیق دادستانی کل کشور هفت تن را به شمول رییس پیشین فداراسیون فوتبال و شش تن از همکارانش(سکرتر جنرال، مسؤول کمیتۀ دروازه بانان، مسؤول ارتباط ولایات، سکرتر رئیس فدراسیون و مسؤول امنیتی) را مهتم شناخت و به دادگاه معرفی کرد.

در خبرنامه این نهاد آمده است که این هفت تن به اتهاماتی چون تجاوز جنسی، آزار و اذیت جنسی، سوی استفاده از صلاحیت وظیفه‌یی و پنهان کردن جرم متهم اند.

قبل از این فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) نیز کرام‌الدین کریم را متهم شناخته بود و او را از هرگونه فعالیت فوتبال محروم کرده بود.

در همین حال وکیل کرام‌الدین کریم، زیگموند ایفو ادعا دارد که در این قضیه اسناد و شواهد لازم وجود ندارد او به دادگاه بین‌المللی ورزش شکایت خواهد کرد.

این در حالیست که خالده پوپل کاپیتان پیشین و متضرر قضیه در حال حاضر در کشور دنمارک به سر می‌برد و تا حالا در نهاد های قضایی افغانستان حاضر نشده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала