Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال پوگبا به مادرید، بستگی به خروج بیل دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد یکی از اهداف جدی رئال مادرید برای تقویت خط میانی این تیم در فصل پیش رو است اما آمدن او به خروج بیل گره خورده است.

به گزارش اسپوتنیک، انتظار می رود گرت بیل به زودی از رئال جدا شود تا برای بازی های بزرگ لالیگا، پل پوگبا جای او را در این تیم بگیرد.

ارزش انتقال ستاره ولزی 50 تا 60 میلیون و خامس رودریگز 50 میلیون خوانده شد و در صورت خروج این جفت، رئال به راحتی میتواند 100 میلیون برای خرید پوگبا هزینه کند اما پیش بینی می شود که انتقال این بازیکن 26 ساله، هزینه ای بیش از 100 میلیون یورویی را در پی داشته باشد و اخیراً از رسیدن این رقم تا مرز 200 میلیون نیز گزارش شد ه است، با این حال رئال قصد دارد حداکثر 150 میلیون پرداخت نماید.

پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتقال پوگبا به رئال مادرید غیر ممکن است

پوگبا وارث دستمزد گرت بیل

 

رئال، فروش بیل را یکی از عوامل اصلی پرداخت دستمزد به پوگبا می داند و پیش بینی می شود به او، سالانه مبلغ 14.5 میلیون یورو پرداخت شود در حالیکه ستاره فرانسوی هم اکنون از منچستریونایتد 12 میلیون یورو می گیرد.

 

مایورال، واسکز و ماریانو در فهرست فروش

 

اگر چه پنجر نقل و انتقالات لیگ برتری در هشتم آگست بسته می شود، اما دو طرف حس می کنند مذاکرات برسر انتقال هافبک فرانسوی تا پایان آن ماه ادامه یابد چون دوم سپتامبر روز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپایی است.

علاوه بر بیل و خامس، بازیکنانی دیگری چون بورخا مایورال، لوکاس واسکز و ماریانو دیاز در حال خروج هستند و انتظار می رود که رئال از فروش این سه بازیکن نیز 60 عاید داشته باشد، اما این میزان به طور قابل توجهی تقویت خواهد شد در صورتی که پیشنهادات خوبی برای ایسکو و مارکو آسنسیو از راه برسد.

طرح مادرید برای اضافه کردن حدود 150 میلیون یورو به خزانه اش تا قبل از آمدن پوگباست و علاوه بر این، قهرمان 13 دوره یی اروپا تلاش دارد تا با فروش چند بازیکن، قوانین فیرپلی مالی را مراعات نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала