Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبالیستانی که به تجاوز جنسی متهم شدند؛ از رایان گیگز تا نیمار

© AP Photo / Benjamin Cremel / Red Bull Content PoolBrazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris
Brazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در این گزارش به جزئیات و بازیکنانی میپردازیم که در طی چند سال گذشته به تجاوز و آزار و اذیت جنسی دختران متهم شده اند.

جان تری

یکی از بازیکنان مشهور دنیای فوتبال که سابقه گرفتاری و متهم شدن به تجاوز جنسی را دارد، جان تری فوتبالیست مشهور انگلیسی است.

جان تری، مدافع و کاپیتان سابق چلسی هفت رسوایی عاشقانه و روابط جنسی پشت پرده را در کارنامه دارد.

Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مختومه شدن دوسیه تجاوز رونالدو

براساس گزارش های رسانه ای، تری در بین سال های 1999 تا 2009 به طور متناوب روابط عاشقانه ای را با دخترهای مختلف داشته است.

تری با هفت دختر از کارکنان فرودگاه، مدل ها و بازیگران فیلم های پورن، روابط جنسی پشت پرده داشته است.

کریم بنزما

مهاجم رئال مادرید و تیم ملی فرانسه، کریم بنزما نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که در سال 2015 به تجاوز و فرار از محل واقعه متهم شد. اتفاقی که حتی به دعوت نشدن وی به تیم ملی فوتبال فرانسه هم منجر شد.

داستان بنزما مربوط به تهدید متئو والبوئنا فوتبالیست سابق تیم ملی فرانسه است که ظاهرن فیلمی از بنزما دارد که نشان میدهد وی یک دختر را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

اما پس از کش و قوس های فراوان در سال 2017، دیوان کیفری فرانسه، بنزما را بیگناه معرفی کرد و او از این پرونده تبرئه شد.

رایان گیگز

رایان گیگز بازیکن افسانه ای منچستر یونایتد و سرمربی برحال تیم ملی ولز نیست در این لیست قرار دارد.

در سال 2011 یک بریتیش کلمبیایی ادعا کرد که رایان گیگز به مدت هشت سال با خانم بردارش رابطه جنسی برقرار کرده است.

موضوع این رابطه جنسی حتی باعث شد که رابطه دو برادر سه سال با هم قطع شود.

رونالدو

رونالدوی برزیلی یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال نیز یکی از چهره هایی است که در سال 2008 به سپری کردن یک شب با سه زن روسپی متهم شد.

با وجوی که این کار در برزیل کاملا قانونی است، اما همسایگان رونالدو در هتلی به دلیل فریادهای بلندی که از اتاق بیرون میشود به پلیس تلفن میکنند.

پس از این اتفاق یکی از دختران شکایت رسمی اش را از رونالدو بخاطر آزار و اذیت جنسی به دادگاه ثبت کرد که در نهایت رونالدو متهم شد و پس از آن خودش اقرار کرد که بزرگ ترین اشتباه زندگی اش را انجام داده است.

موضوع درگیر شدن بازیکنان دنیای فوتبال به پرونده های آزار و اذیت جنسی کماکان ادامه دارد، در حالی که رونالدو امروز از دوسیه تجاوز جنسی سال 2009 در لاس وگاس تبرئه شد، نیمار ستاره جنجالی تیم ملی فوتبال برزیل اما به تجاوز و آزار و اذیت جنسی یک دختر در یکی از هتل های شهر پاریس کماکان متهم است و هنوز با این پرونده درگیر است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала