Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمان کریس به دنبال سه جایزه دیگر

© AP Photo / Claude ParisИгрок ФК "Реал Мадрид" Криштиану Роналду целует полученный трофей за лучшего игрока года по мнению УЕФА
Игрок ФК Реал Мадрид Криштиану Роналду целует полученный трофей за лучшего игрока года по мнению УЕФА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو با گلزنی در برابر تاتنهام، نشان داد که در پی درخشش در فصل جدید فوتبالی برای یوونتوس می باشد و نیز جوایز فردی را دوباره از آن خود خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه یوونتوس با نتیجه 3-2 برابر تاتنهام در جام بین المللی قهرمانان شکست خورد، اما کریستیانو رونالدو در اولین قدم برای قهرمانی در 2019/20 گلزنی کرد.

او که در دقیقه 63 بازی تعویض شد، نامش را بار دیگر در میان نامزدان اصلی توپ طلا، جایزه بهترین بازیکن فیفا و بهترین بازیکن سال اروپا قرار داد.

کریس، فصل قبل با تیم یوونتوس موفق به کسب عنوان قهرمانی در سری آ و سوپرکپ ایتالیا گردید و نیز برای رسیدن تیم ملی فوتبال کشورش تا فینال لیگ ملت های اروپا و نیز انتخابی جام ملت های اروپا، سهم بزرگی داشت.

Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مختومه شدن دوسیه تجاوز رونالدو

وی فصل را با به ثمر رساندن 28 گل و 10 پاس برای یوونتوس به پایان رساند و بهترین بازیكن در سری آ بود، البته در لیگ قهرمانان نیز توانست صدمین بازی خود را انجام دهد که طی آن 125 گل به ثمر رسانده است و همچنین سه بار برای پرتگال بازی کرده است. همه این ارقام سبب شده تا رونالدو یکی از نامزدان اصلی برای کسب ششمین توپ طلا، سومین جایزه بهترین و پنجمین بازیکن سال یوفا باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала