ترامپ از وزیر جدید دفاع امریکا ستایش کرد

© AP Photo / Chuck Burton ترامپ از وزیر جدید دفاع امریکا ستایش کرد
 ترامپ از وزیر جدید دفاع امریکا ستایش کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده، در سخنرانی خود به مناسبت انتصاب مارک اسپر به عنوان وزارت دفاع امریکا از وی تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو نالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده امریکا در ستایش از مارک اسپر رییس جدید پنتاگون گفت: "هیچ کس دیگری برای پیش برد پست وزیر دفاع از مارک اسپر، بهتر نمی باشد. وی افزود، مطمئن هستم که او یک وزیر برجسته خواهد بود و من در مورد آن هیچ شک و تردید ندارم.  

مجلس سنای ایالات متحده روز سه شنبه، 23 جولای، مارک اسپر را به سمت وزارت دفاع تائید کرد، اسپر از سوی رئیس جمهور ترامپ به سمت وزارت دفاع پشنهاد شده بود.

ترامپ گفت: "او در تمام موارد استثنایی است و همچنین در مورد شایستگی سرپرست جدید پنتاگون، و افتخارت وی از جمله جوایز نظامی و مدرک دانشگاهی به خوبی یاد کرد."  

مارک اسپر به نوبه خود از رئيس جمهور قدرداني كرد و پس از آن او را در حضور مقامات بلندپايه آمريكا و خانواده هايشان سوگند وفاداری یاد کرد.

به این ترتیب پنتاگون پس از هفت ماه دوباره صاحب وزیر شد. اسپر که ۵۵ سال دارد در ماه‌های اخیر، پس از انصراف  پاتریک شاناهان از قبول پست وزارت، سرپرستی وزارت دفاع را به عهده داشت.

گفتنی است که مارک توماس اسپر، سیاستمدار امریکایی، قبلا او به‌عنوان معاون در امور دولتی خدمت کرده است و از سال ۲۰۱۷ پیش از رسیدن به پست معاون وزیر دفاع بعنوان «برنامه‌ریز جنگ» در پنتاگون خدمت کرده ‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала