Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو پردرآمدترین ورزشکار دنیای مجازی

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس
کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ابر ستاره پرتگالی یوونتوس در صفحات اجتماعی از محبوب ترین ورزشکاران دنیا به شمار می رود.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو مُهاجم یوونتوس 176 میلیون هوادار در پلت فرم رسانه های اجتماعی دارد و در درآمد حاصل از آن، محبوب تر از ستاره های دیگر چون لیبران جیمز، لیونل مسی، ویرات کولی و فلوید می ویدر است.

در تازه ترین مورد، ویب سایت تحلیل Hopper فهرست از چهره هایی که بیشترین میزان درآمد را از طریق پست ها در شبکه های اجتماعی در سال 2019 را اعلام نمود که کریستیانو رونالدو، مُهاجم پرتگالی در بخش ورزشی، حدود 874.361 یورو از هر پست تبلیغاتی اش، بالاتر از نیمار جونیور ستاره پاری سنت ژرمن (647.417 یورو)، کسب درآمد کرده است.

لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسلونا تقریبا 581. 061 یورو را از هر پست تبلیغی درآمد داشته و پس از او داوید بکهام قراردارد. نخستین بازیکن غیر فوتبالی یعنی لیبران جیمز فوق ستاره لس آنجلس لیکرز با 243،902 یورو از تبلیغ مارک های تولیدی، مکان پنجم را به خود اختصاص داده است. رونالدینیو، گرت بیل، ابراهیموویچ، ویرات کولی و لوئیس سوارز دیگر ورزشکارانی هستند که در میان 10 بهترین حضور دارند.

در رتبه بندی کلی،  کایلی جنر 26 ساله، آوازخوان معروف آمریکایی است که با هر پست تبلیغاتی در انستاگرام، بیش از یک میلیون یورو درآمد داشته است، جایگاه های بعدی در این رده بندی آریانا گراند، كریستیانو رونالدو، كیم كارداشیان، سلنا گومز، دوئین جانسون، بیونس، تیلور سویفت، نیمار و جاستین بیبر دوم تا دهم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала