Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ کوبنده اوزیل به طرفدار تاتنهام

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اوزیل
اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوت اوزیل ستاره آلمانی تیم آرسنال در پاسخ به تویت تمسخرآمیز یک طرفدار تاتنهام، ویترین افتخارات این باشگاه را به رخ کشید.

به گزارش اسپوتنیک، مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال، پاسخ اهانت یک هوادارا تاتنهام را در تویترش به بی‌رحمانه‌ترین نحو ممکن، پاسخ داد.

دیلی میل در این می نگارد، یک طرفدار تاتنهام عکسی از تیم مورد علاقه الش نشر کرده قبل از بازی با یوونتوس جای خالی در عکس را مدنظر گرفته و نوشت: «چرا اوزیل در عکس تیمی ما حضور تداشت؟» این توییت به گونه یی، کم بازی کردن اوزیل در بازی‌های آرسنال و ناپدید شدن او در جریان بازی‌های بزرگ، را طعنه داده است.

 اوزیل هم در پاسخ با شوخ طبعی و اشاره به ناکامی تاتنهام در راستای کسب جام در سالهای اخیر نوشت: "اگر از نزدیک نگاه کنی، می‌توانی ویترین افتخارات‌تان را ببینی."

این در حالیست که تاتنهام پس از کسب لیگ کپ فصل 2007/209، دیگر به جامی دست نیافته آن‌ها فصل گذشته تا آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پیش رفته اند در نهایت با نتیجه ۲-۰ مغلوب لیورپول شدند. در همین حال، آرسنال طی 12 سال اخیر که برای تاتنهام عاری از جام بوده است، موفق به سه قهرمانی در جام حذفی و سه سوپر جام انگلیس شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала