اعمال تحریم اقتصادی طالبان بر باشنده گان جوزجان

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر اعمال تحریم اقتصادی طالبان بر باشنده گان جوزجان
اعمال تحریم اقتصادی طالبان بر باشنده گان جوزجان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان محلی ولسوالی قرقین و مردیان جوزجان از گسترش فعالیت طالبان نگران اند و می گویند که وضعیت در این دو ولسوالی خوب نیست و نیاز به توجه جدی حکومت مرکزی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سلام وطندار، شکورالله جاهد، ولسوال قرقین جوزجان می گوید که طالبان راه را که به این ولسوالی وصل می شود بسته اند و بالای مردم تحریم اقتصادی وضع کرده اند.

جوزجان - اسپوتنیک افغانستان
46 شورشی طالب و 3 سرباز پولیس در جوزجان کشته شد

به گفته ولسوال قرقین، در پی درگیرهای هفته اخیر در این ولسوالی های آقچه و منگجیک جوزجان به ولایت بلخ آواره شده اند و در وضعیت بد قرار دارند.

مولوی شمس الدین، ولسوال مردیان جوزجان نیز می گوید که طالبان بر این ولسوالی نیز تحریم اقتصادی وضع کردند و مردم اجازه گشت و گذار و جمع آوری حاصلات کشاورزی را ندارند.

شماری از باشنده گان ولسوالی قرقین و مردیان نیز به تازه گی از این ولسوالی آواره شده اند می گویند مردم این ولسوالی ها در وضعیت خیلی اقتصادی قرار دارند.

عبدالواحد وجدان، فرمانده پولیس جوزجان با تائید این خبر گفته است به زودی عملیات نظامی گسترده برای سرکوب طالبان در این ولسوالی های قرقین و مردیان آغاز می شود.

اما ذبیح الله مجاهد، از سخنگویان گروه طالبان وضع تحریم اقتصادی بر ولسوالی ها جوزجا را رد می کند و می گوید که حکومت برای شکست خط محاصره خود را ولسوالی قرقین این ادعا را کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала