Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ برگزاری جام باشگاه‌های جهان مشخص شد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون بین المللی فوتبال زمان راه‌اندازی رقابت‌های فوتبال جام جهانی باشگاه‌ها را اعلام نمود.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون بین المللی فوتبال یا فیفا، زمان برگزاری بازی‌های جام باشگاه‌های جهان 2019 را اعلام نمود که قرار است از 11 تا 21 دسامبر در قطر برگزار شود.

در بازی های امسال، نماینده قطر به همراه تیم‌های مونتری مکزیکو (قهرمان کونکاکاف)، هاینگن اسپورت از کشور نیوکلدونیا (قهرمان اقیانوسیه)، لیورپول انگلستان (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا) و قهرمانان لیگ‌های قهرمانان آسیا، آمریکای جنوبی و آفریقا شرکت خواهند کرد.

نماینده قطر در این مسابقات به قهرمان فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد و در صورتی که قهرمانی قاره کهن به تیمی از قطر برسد، این تیم از مرحله دوم در جام باشگاه‌های جهان حضور خواهد داشت و نایب قهرمان آسیا در دور اول به مصاف نماینده نیوکلدونیا می‌رود و اگر تیمی از قطر نتواند به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد، تیم السد که فصل گذشته جام قهرمانی لیگ ستارگان این کشور را بالای سر برده بود، در دیدار افتتاحیه به مصاف هاینگن اسپورت نیوکلدونیا خواهد رفت. البته برنده دیدار دور اول و نیز نمایندگان آسیا، آفریقا و کونکاکاف در دور دوم حضور خواهند یافت که پیروز این بازی‌ها نیز در دور بعدی به مصاف قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی می‌روند.

گفتنی است که قرعه‌کشی این بازی‌ها هجدهم سپتامبر 18 در زوریخ سویس برگزار می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала