دستگیری امام زمان دروغین در هرات

© Sputnikدستگیری امام زمان دروغین در هرات
دستگیری امام زمان دروغین در هرات  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امام زمان دروغین توسط پولیس در هرات دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، مسئولان محلی در ولایت هرات از دستگیری فردی خبر می‌دهند، که ادعا می‌کند «امام زمان» است. این شخص ظهر امروز در شهر هرات با حضور نمایندگانی از پولیس، امنیت ملی و اداره حج ‌و اوقاف این ولایت دستگیر شده است.

بازداشت یک گروه ۱۶ نفری امام زمان در قندهار - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت یک گروه ۱۶ نفری "لشکر امام زمان" در قندهار

سید محمد شیرزادی رییس اداره حج و اوقاف هرات می‌گوید:- "این شخص ادعا داشته که با مورچه‌ها صحبت می‌کند و بیماران را نیز شفا می‌دهد".

 این فرد خودش را فرید علی ولی اللهی، مشهور به «امام زمان» معرفی کرده و از «خیابان خبرنگار» در مرکز شهر هرات دستگیر شده است. به گفته آقای شیرزادی زنان زیادی در هرات برای گرفتن دعا نزد این شخص می‌رفتند.

 رییس حج و اوقاف هرات تاکید دارد، که این شخص در زمان حضور نمایند‌گان دولتی از لحاظ ظاهری در وضعیت نامناسبی قرار داشته و حتا «تنبان» نیز به تن نداشته است. این شخص همچنان ادعا کرده که با درختان و پرنده‌ها نیز صحبت می‌کند.

جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات می‌گوید، که این نفر در پی شکایت مردم به ریاست ارشاد، حج و اوقاف در هماهنگی با پولیس دستگیر شده است.

آقای فرهاد می‌افزاید، که پرونده‌ی این فرد که زیر نام «امام زمان» فریب‌کاری می‌کرد، به نهادهای عدلی و قضایی سپرده می‌شود. یادآوری می کنیم، که پیش از این هم بارها در هرات افرادی دیده شده‌اند که با جعل و فریب‌کاری، دست به اخاذی از مردم؛ به خصوص زنان می‌زدند. در مواردی حتی گزارش شده که در خانه‌های این چنین افراد به زنان تجاوز هم صورت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала