Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال ماندن نیمار در پی اس جی

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا اعلام کرده است رابطه نیمار با مدیران پی اس جی در حال بهبود است و احتمال ماندن این بازیکن در تیم فرانسوی قوت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که زمزمه های خروج نیمار از پی اس جی و بازگشت مجددش به بارسلونا به یکی از مهم ترین اخبار نقل و انتقالات در رسانه ها تبدیل شده است، روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شده است که احتمال ماندن نیمار در پی اس جی قوت گرفته است.

Soccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Switzerland - Rostov Arena, Rostov-on-Don, Russia - June 17, 2018 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار عامل اختلاف میان پرز و زیدان

به گزارش مارکا جلسات برگزار شده در طی چند روز گذشته میان نیمار و مدیران این تیم در خصوص عدم حضور نیمار در جلسات آغازین تمرینی پی اس جی قناعت بخش بوده و نیمار امکان دارد در این فصل نیز قصد ترک تیم فرانسوی را نداشه باشد.

این در حالی است که تیم های بارسلونا و رئال مادرید خواهان جذب این ستاره جنجالی هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала