ترامپ رئیس جمهور فرانسه را احمق خواند

© REUTERS / Vincent Kesslerترامپ رئیس جمهور فرانسه را احمق خواند
ترامپ  رئیس جمهور فرانسه را احمق خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا، تصمیم ماکرون رئیس جمهور فرانسه را منبی بردریافت کردن مالیات از شرکت های اینترنتی امریکایی احمقانه خواند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از کشور نیوز، دریافت مالیات از شرکت های بزرگ ند گوگل، آمازون، فیس‌بوک و اپل، اوایل ژوئیه در مجمع ملی فرانسه به تصویب رسید، درآمد حاصل از فعالیت کنسرن های بزرگ اینترنتی در فرانسه سه درصد مالیات تعلق می گیرد.

استفاده ارتش فرانسه از تخیل‌پردازان برای مقابله با تهدیدات  - اسپوتنیک افغانستان
استفاده ارتش فرانسه از تخیل‌پردازان برای مقابله با تهدیدات

تصمیم اخذ مالیات از این شرکت همزمان با واکنش دولت امریکا مواجه شد. ترامپ رئیس جمهور امریکا دستور داد که در مورد تعین مالیات دیجیتال برای کنسرن های بزرگ از سوی فرانسه تحقیق شود.

بعداز دوهفته ، ترامپ در توییتر منبی بر دریافت مالیات از سوی فرانسه را “حماقت ماکرون” نوشت و گفت کسی باید از شرکت های بزرگ امریکایی مالیات اخذ کند، این کشور باید امریکا باشد.

ترامپ از اقدام متقابل خود در برابر فرانسه نیز سخن گفت و در ادامه توییت اش نوشت : من همیشه گفتم که شراب امریکایی بهتر از فرانسه است.

شرکت ها بزرگ اینترنتی بیشتر شان در اروپا فعالیت دارند که مبلخ ناچیزی را بنام مالیات به اروپا پرداخت می کنند، اروپا در تلاش است که مالیات را علیه این شرکت ها بیشتر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала