رهایی کشتی روسی توسط کوریای شمالی

© AFP 2023 / STEPHANE DE SAKUTINرهایی کشتی روسی توسط کوریای شمالی
رهایی کشتی روسی توسط کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نگهبانان مرزی کوریای شمالی کشتی روسی Xianghelin-8 را که متعلق به شرکت North-Eastern Fishing Company ،را رها کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مالک کشتی و معاون شرکت ماهیگیری سور واستوک کوریای‌شمالی یک کشتی ماهیگیری روسی را که با 17 سرنشین آن توقیف داده بودند آزاد ساختند.
مقامات کوریای‌شمالی با تائید خبر می‌افزایند که این کشتی ماهیگیر روسیه از طرف دولت کوریا آزاد شده است و نیز یک کاپیتان این کشتی به جرم اینکه داخل دریای این کشور شده است اعتراف کرده است.
گفتنی است که چند پیشین این حادثه در شب 17 جولای رخ داده است.  در میان سرنشینان 15 شهروند روسی و دو کوریای جنوبی در کشتی "Xianghaylin-8" حضور داشتند، - آنها از بندر کره جنوبی Sokcho به دریای جاپان برای ماهیگیری در حال سفر بودند. که مرزبانان کوریای شمالی یک کشتی را در 55 مایلی از مرز کشور خود توقیف نمودند.

در ساعت 4 صبح روز 17 جولای، مرزبانان به سمت کشتی رفتند و تمام وسایل ارتباطی را خاموش کردند. سرنشینان این کشتی افزوده بودند که ما حتی متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاده است، ابتدا فکر می کردیم که این مرزبانان رفته اند، اما بعد متوجه شدیم که کشتی را توقیف کرده اند.

در بیانیه‌ای نماینده کنسولگری روسیه تنها در روز سه شنبه، 23 جولای، توانست با این سرنشینان دیدار داشته باشد. او گفت که روس ها در کابین های بسته نگهداری می شوند، جایی که آنها مورد بازجویی و تفتیش قرار می گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала