Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: رقابت برای قهرمانی فصل پیش‌رو دشوار است

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی باشگاه لیورپول به این باروز است که رقابت برای قهرمانی در فصل پیش‌رو لیگ برتر انگلیس پرچالش از فصل پیش خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش در فصل گذشته و در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، رقابت حساس برای بدست آوردن عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به همشهری‌اش "منچسترسیتی" واگذار کرد، به این باور است که در این فصل رقابت دوجانبه نخواهد بود و علاوه بر آبی‌پوشان انگلیس و سرخ پوشان مرسی‌ساید، مدعیان دیگری نیز خواهند بود.

یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ پس از شکست برابر سویا، به تمجید از بازیکنان جوان باشگاه‌اش پرداخت

کلوپ که که شاگردانش پس از شکست برابر تیم‌های بوروسیا دورتموند و سویا و تساوی مقابل اسپورتینگ لیسبون در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل، شب گذشته هم با نتیجه سه بر صفر برابر ناپولی شکست خورد، پس از این بازی دوستانه در پاسخ به این پرسش که «آیا لیگ برتر انگلیس همان الگوی فصل گذشته خود را خواهد داشت؟»، گفت: البته که نه!

سرمربی لیورپول در ادامه صحبت‌هایش افزود افزود: فصل پیش رقابت میان دو تیم بود، اما متأسفانه امسال تیم‌های بسیار خوبی در این رقابت هستند. نظر من اینست که که منچسترسیتی هم چنین دیدگاهی داشته باشد. این فصل مدعیان بزرگی هستند و دیگر تیم‌ها هم سعی می‌کنند آنها را شکست دهند و ما یکی از این مدعیان هستیم. باید تلاش کنیم این فصل بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم در واقع همین گونه نیز خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала