داکتر عبدالله: از منابع دولتی نباید در کمپاین های انتخاباتی استفاده شود

© @Dr.AbdullahAbdullah - FBداکتر عبدالله: از منابع دولتی نباید در کمپاین های انتخاباتی استفاده شود
داکتر عبدالله: از منابع دولتی نباید در کمپاین های انتخاباتی استفاده شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان امروز (دوشنبه، 7 اسد) در جلسه شورای وزیران تاکید کرد به هیچ صورت از امکانات دولتی در کارزارهای انتخاباتی استفاده نگردد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، عبدالله عبدالله رئیس اجرایی گفت: روز گذشته پیکارهای انتخاباتی آغاز شد؛ اما متأسفانه شاهد حمله تروریستی به دفتر آقای امرالله صالح معاون دسته انتخاباتی دولت‌ساز بودیم و این جنایت را تقبیح می‌کنیم.

 وی افزود که حمله بر روند انتخابات، حمله بر رای مردم، حمله بر حق مردم و حمله بر جمهوریت است. اصل که قانون اساسی بر آن استوار است. به شهدای این رویداد هراس‌افگنانه بهشت برین و به خانواده‌های شان شکیبایی تمنا دارم.

 رئیس اجرایی تأکید کرد با وجود این چالش‌ها و ادامه جنگ، مسؤولیت تأمین امنیت انتخابات نیز به دوش نیروهای امنیتی کشور است. آمادگی برای امنیت انتخابات وظایف شان را چند برابر می‌کند. باید مسؤولان نهادهای امنیتی توجه جدی داشته باشند.

 داکترعبدالله خطاب به وزیران گفت: تا زمانی که مسؤولیت حکومتی دارید وظیفه شما است که در خدمت مردم باشید. هیچ کسی به شما گفته نمی‌تواند که به کسی کمپاین کنید

 رئیس اجرایی هشدار داد که منابع دولتی، منابع شخصی کسی نیست. این منابع حق مردم است و باید در راه مصرف شود که خیر آن به مردم برسد. هیچ کسی حق ندارد از منابع دولتی به نفع نامزد خاص در کارزارهای انتخاباتی استفاده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала