Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه های نقل و انتقالات دنیای فوتبال؛ سامی خدیرا در حال مذاکره با آرسنال است

© Fotolia / steevy84عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال
عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

بر اساس گزارش گاتزاتا دلو اسپورت، باشگاه رم همچنان نسبت به جذب توبی آلدرویرلد از تاتنهام علاقه‌مند است، این در حالی است که مذاکرات قبلی این باشگاه ایتالیایی با باشگاه تاتنهام بی‌نتیجه بوده است.

پس از درخشش بغداد بونجاح مهاجم تیم فوتبال السد قطر، این بازیکن پیشنهادی از باشگاه موناکوی فرانسه دریافت کرده است.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در خبری فوری مدعی شد پیوستن مویزه کین، مهاجم ایتالیایی یوونتوس به اورتون قطعی است و این دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن به گودیسون پارک به توافق رسیده‌اند.

گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که سامی خدیرا، هافبک یوونتوس در حال مذاکره با آرسنال برای انتقال به این باشگاه لندنی است اما دو طرف هنوز به توافق نرسیدند.

کوترونه، ستاره ایتالیایی آث میلان تایید کرد که در حال ترک این باشگاه بوده و قصد دارد به تیم انگلیسی ولوز منتقل شود.

نماینده آندره پیر ژینیاک  به روزنامه ال‌مدویا گفته است که ژینیاک مورد توجه بوکاجونیورز قرارگرفته و خودش هم برای رفتن به این تیم علاقه نشان می‌دهد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، انتقال مویزه کین به اورتون قطعی است و برای رسمی شدن انتقال، جزییات اندکی باقی مانده است اما با این حال، مویزه کین احتمالا فردا به انگلیس سفر خواهد کرد تا در آزمایش پزشکی اورتون شرکت کند.

بر اساس گزارش جانلوکا دی مارتزیو، انتقال کوین پرینس بواتنگ به فیورنتینا با یک میلیون یورو نهایی خواهد شد و او قراردادی دو ساله با ویولا امضا خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала