ایسپ راکی حمله به مهاجر افعانی را پذیرفت

© AFP 2023 / Frazer Harrison ایسپ راکی حمله به مهاجر افعانی را پذیرفت
 ایسپ راکی حمله به مهاجر افعانی را پذیرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خواننده رپ امریکایی که به حمله به یک جوان 19 افغانی در استوكهلم متهم بود به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایسپ راکی خواننده مشهور رپ امریکایی که به حمله به یک جوان 19 افغانی در استکهلم پایتخت سویس متهم بود به جرم خود اعتراف کرد. علاوه بر ایسپ راکی، خواننده رپ 30 ساله، دو همرای وی نیر به دادگاه خواند شده بودند، که انها هم به جرم خود اعتراف کرده اند. تاریخ دقیق محاکمه ایسپ راکی هنور مشخص نشده است.

مقامات سویسی ایسپ راکی خواننده مشهور رپ امریکایی ، معروف با نام مستعار ASAP Rocky، را به اتهام رسمی حمله و «صدمات جسمی» به مهاجر افغانی متهم کرده اند.  

وی تا زمان مشخص شدن تاریخ محاکمه در بازداشت قرار خواهد داشت.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده گفته بود که برای کمک به آزادی ایسپ راکی، خواننده رپ آمریکایی که در سوئس بازداشت شده است، با نخست وزیر این کشور تلفنی گفتگو خواهد کرد.  

رئیس جمهوری امریکا همچنین روز جمعه در صفحه توئیتر خود نوشت که در مورد پرونده ایسپ راکی با کانیه وست، خواننده سرشناس رپ صحبت کرده است. دونالد ترامپ نوشته است که شمار زیادی از افراد خواستار حل مشکل پیش آمده برای ایسپ راکی شده‌اند.

در همین حال کیم کارداشیان، همسر کانیه وست روز پنجشنبه در صفحه توئیتر خود از دونالد ترامپ، مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده و جرد کوشنر، داماد و مشاور رئیس جمهوری امریکا برای تلاش‌هایشان در راستای آزادی ایسپ راکی تشکر کرد.

شایان ذکر است که بیش از 600 هزار نفر با امضای یک طومار اینترنتی خواستار آزادی ایسپ راکی شده‌اند. شماری از هنرمندان نیز از او حمایت کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала