Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معذرت خواهی کواچ از سیتی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ
نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکوکواج سرمربی تیم بایرن مونیخ از گواردیولا و منچسترسیتی عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیکوکواچ سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پس از مسابقه با فنرباحچه ترکیه بابت صحبت هایش در مورد سیتی و لروی سانه، از گواردیولا و این تیم عذر خواهی نمود.

او در حالیکه در مورد خرید لروی سانه وینگر آلمانی من سیتی با اطمینان صحبت کرد به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: می خواهم از بازیکنانم بابت عملکرد خوب شان تشکر ویژه کنم. در واقع همه بازیکنان هرچه در تمرینات آموخته بودند را به زمین منتقل کردند. موقعیت های زیادی خلق کردیم و به خوبی نیز دفاع کردیم.

او در ادامه افزود: پیش فصل تا کنون برای بایرن مونیخ خیلی خوب پیش رفته و از سطح آمادگی جسمانی و عملکرد بازیکنان رضایت داریم. فصل جدید نزدیک به آغاز شدن است ولی هنوز زمان داریم تا بهتر شویم.

اما این سرمربی که اخیرا طی مصاحبه ای اعلام کرده بود، مطمئن است بایرن ستاره آلمانی سیتی را می خرد، ضمن عذر خواهی گفت: من و مدیران بایرن مونیخ راجع به آن مصاحبه صحبت کردیم. کمی توهین آمیز بود و به همین دلیل با پپ گواردیولا صحبت کردم و از او عذرخواهی نمودم. همچنین می خواهم از منچسترسیتی نیز عذرخواهی کنم، قطعا در آینده از گفتن چنین مسائلی دوری خواهم کرد.

این در حالیست که تیم های بایرن مونیخ و فنرباخچه در چارچوب رقابت های :آئودی کپ 2019" برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت بازی 6-1 به سود آلمانی ها خاتمه یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала