Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گران‌ترین بازیکن بارسا، خریدار ندارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حال حاضر هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت رقم بزرگ برای خریید فیلیپ کوتینیو نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا این روزها دچار مشکل بزرگی شده است. مشکل هم گران‌ترین خرید این باشگا، یعنی فیلیپ کوتینوی برازیلی این آبی‌اناری‌ها است.

Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کیا جورابچیان: کوتینیو به لیورپول فکر می‌کند

کوتینیو که یک و نیم فصل به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ کاتالانی‌ها از لیورپول راهی بارسلونا شد، اما افت شدید او عاملی فروش او در این فصل نقل و انتقالات نشد. در این میان اما، این باشگاه حتا پیشنهاد 100میلیون یورویی هم از از هیچ تیمی دریافت نکرده است. در آغاز تابستان امسال تنها پاری‌سن‌جرمن علاقه مند خرید او بو، اما هیچ گونه پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه برای خرید ستاره برزیلی نرسیده است. آنان حتا حاضر به قرار گرفتن کوتینیو به عنوان بخشی از قرارداد انتقال نیمار به نوکمپ نیز نیستند.

چندی پیش کیا جورابچیان، مدیر برنامه کوتینیو تاکید کرد که بارسلونا علاقه‌ای به فروش این کوتینیو ندارد و خواهان حفظ اواست، اکون به نظر می‌رسد که بارسلونا با رقمی پایین‌تر از قیمت خرید خود نیز مشکلی با جدایی وی نداشته باشد. پیش از این نیز خبرهای در پیوند به تمایل منچستریونایتد برای خرید ستاره برازیلی بارسلونا پخش شده بود. کوتینیو گفته است که او به دلیل احترام به هواداران تیم سابق خود لیورپول، به این باشگاه منفی داد و تیم دیگری نیز برای خرید کوتینیو در هفته های پیشقدم نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала