Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سقوط موتر دوست دختر جنجالی نیمار در یک حوض + ویدیو

© AP Photo / Benjamin Cremel / Red Bull Content PoolBrazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris
Brazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موتر سواراجا وسلیک، نامزد سابق نیمار در یک حوض آب بازی سقوط کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سوراجا وسلیک، مدل سربستانی و نامزد سابق نیمار، ویدیوی از موترش که ظاهر در حادثه آسیب دیده است را به اشتراک گذاشته است. این مدل صربستانی  شش سال پیش با “نیمار” وارد رابطه شد و سرانجام پس جنجال‌های زیادی از او جدا شد.

View this post on Instagram

A post shared by Sara (@sorajavucelic) on

در ویدیوی که خود این مدل در صفحه انستاگرامش گذاشته است، دیده می‌شود که در حین حادثه، وسایل فیلم برداری در صحنه نیز وجود داشته است.  سوراجا وسلیک در سال 2011 به عنوان مدل مشهور صربستانی شناخته شد و توانست در مدت کمی مخاطبان بسیاری در صحفه انستاگرامش داشته باشد.

او روانشناسی را در دانشگاه بلگراد فرا گرفت و از 19 سالگی شروع به الگوسازی کرد. او به عنوان یک شرکت کننده در راه اندازی مجدد صربستان در برنامه واقعیت تلویزیونی Big Brother ، محبوبیت خود را بدست آورد که در سال های 2011 و 2013 به ترتیب در رتبه های پنجم و ششم قرار گرفت.

در سال 2014 ، او وارد رابطه عاشقانه با نیمار ستاره فوتبال داشته است و حالا شایعه شده است كه با مردی ناشناخته روسی درگیر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала