Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاگردان زیدان 5 – 3 فنرباغچه را شکست دادند + ویدیو

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC
From left: Sergio Ramos from Real Madrid FC (Madrid, Spain), Mohamed Salah from Liverpool FC (Liverpool, England) and Isco from Real Madrid FC during the 2017-2018 UEFA Champions League final match between Liverpool FC and Real Madrid FC - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در یک بازی نفس‌گیر 5 – 3 فنرباغچه را شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به نتایج ضعیف رئال مادرید در بازی‌های دوستانه، امشب با یک بازی نفس‌گیر فنرباغچه را 5 – 3 شکست داد. آغازبازی با برتری فنرباغچه به همراه بود و این تیم در دقیقه 6 و روی اشتباه عجیب کیلور ناواس موفق شد توسط گری رودریگوئز به گل اول برسد. اما شاگردان زیدان پس از شش دقیقه روی پاس وینسیوس و با ضربه کریم بنزما بازی را تساوی کشاند. چند لحظه بعد باز هم بنزما توپ دیگری را راهی دوازه فنرباغچه کرد اما با مانع دوازه بان این تیم روبرو شد، اما در دقیقه 27 و روی ارسال کاشته تونی کروس، این بار بنزما موفق به زدن گل دوم رئال مادرید شد.

فنرباغچه در دقیقه 35 فنرباغچه به گل تساوی رسید. شوت نبیل ضرار پس از برخورد به اودریوزولا از بالای سر ناواس وارد دروازه شد و نیمه نخست با تساوی 2-2 به اتمام رسید. در آغاز نیمه دوم و روی پاس واسکز تازه وارد، بنزما هت تریک کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

در دقیقه 60 این بازی دشوار، اوزان توفان با یک ضربه تماشایی از راه دور باز هم بازی را به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 63 ناچو روی ریباند ضربه ماریانو باز هم رئال مادرید را پیش انداخت. در پایان این بازی و در دقیقه 81 این ماریانو دیاز بود که روی ریباند ضربه واسکز گل پنجم را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری 5 - 3 به سود رئال مادرید به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала