درخواست همسر فراری شیخ دبی ازانگلیس

© AP Photo / Martin Dokoupil درخواست همسر فراری شیخ دبی ازانگلیس
 درخواست همسر فراری شیخ دبی ازانگلیس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر حاکم دبی که به انگلستان گریخته است از دادگاه عالی این کشور در لندن خواست تا حکم حمایت از یکی از دو فرزندش در برابر «ازدواج اجباری» را صادر کند.

به گزارش اسپوتنیک، شاهدخت هیا بنت حسین، دختر 45 ساله ملک حسین، پادشاه سابق اردن از دادگاه انگلستان درخواست حفاظت در برابر ازدواج اجباری کرده است. معلوم نیست او این حفاظت را برای خود یا برای دخترش خواسته است.

بر اساس قوانین انگلیس، این حفاظت را خود شخص یا یک شخص سوم می‌تواند تقاضا کند. حکم حفاظت در برابر ازدواج اجباری به فردی که به ازدواج اجباری کشانده می‌شود یا از قبل در ازدواج اجباری است کمک می‌کند. اجبار نیز می‌تواند ابعاد جسمانی، احساسی یا روانی داشته باشد.

یک مقام سفارت امارات متحده عربی در لندن در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد جزئیات درخواست شاهدخت هیا بنت حسین گفته است که دولت این کشور درباره «زندگی خصوصی افراد» اظهار نظر نمی‌کند.

شیخ 70 ساله دبی که همزمان نایب‌رئیس و رئیس هیأت وزیران امارات متحده عربی است، در سال 2004 با خانم بنت حسین که در آن زمان عضو کمیته بین‌المللی المپیک بود، ازدواج کرد. گفته می‌شود که شاهدخت هیا بنت حسین ششمین همسر اوست. شیخ دبی از زنان خود در مجموع بیش از 20 فرزند دارد.

محمد بن راشد آل مکتوم، رئیس دولت امارات متحده عربی نیز خواستار بازگشت فرزندانش به دوبی شده است. این زوج یک دختر 11 ساله و یک پسر هفت ساله دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала