لئوناردو دی کاپریو زنگ خطر را به صدا در آورد+ ویدئو

© REUTERS / Lucas Jackson لئوناردو دی کاپریو زنگ خطر را به صدا در آورد
   لئوناردو دی کاپریو زنگ خطر را به صدا در آورد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو دی کاپریو، هنرمند معروف سینمای هالیوود، به دلیل آتش سوزی های گسترده سایبریا ابراز نگرانی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه The Guardian ، لئوناردو دی کاپریو بازیگر معروف هالیوود ، پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن توجه خود را به آتش سوزی در سایبریا ، گرینلند و آلاسکا معطوف نموده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Leonardo DiCaprio (@leonardodicaprio)

دی کاپریو نوشت: حريق گسترده در جنگل های نزدیک قطب، توده باعظیمی از دود با وسعت چهار و نیم میلیون کیلومتر مربع آسمان روسیه و شمال آسیا را فراگرفته است.

به علت گسترش آتش سوزی در جنگلهای نزدیک قطب، توده عظیمی از دود با وسعت چهار و نیم میلیون کیلومتر مربع آسمان روسیه و شمال آسیا را فراگرفته است.

دمای هوا در قطب شمال به سرعت در حال افزایش است. به گفته دانشمندان، با افزایش دمای هوا در قطب شمال، حریق در مناطق جنگلی نزدیک قطب شمال نیز با سرعتی بیش از هر زمان دیگر در حال گسترش است. بروز این آتش سوزی های جنگلی سبب تولید دی اکسید کربن در هوا می شود که اثر گلخانه ای را تشدیدتر می کند و به موازات آن، تغییرات اقلیمی نیز وخیم تر می شود. صدها حریق جنگلی در هفته های اخیر در مناطق نزدیک قطب بویژه در سایبریا و آلاسکا و کانادا و حتی گرینلند رخ داده است.این حریق های گسترده سبب شده است مقادیر قابل توجهی دود در هوا منتشر شود. ​آتش سوزی گسترده در جنگلهای سیبری سبب بروز آلودگی شدید هوا در بخشهایی از روسیه و حتی در مناطق شمالی آسیا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала