اشتباه گرفتن تصویر امان الله خان در مراسم رسمی در هرات + ویدیو

© Photo / wikimedia.orgامیر امان الله خان
امیر امان الله خان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در محفلی که با اشتراک معین وزارت اطلاعات و فرهنگ به پاس جشن استقلال افغانستان در هرات برگزار شده بود، شخص دیگری "جانشین" شاه امان الله خان شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صفحه فیسبوکی خبرنگاران هرات، گفته می‌شود این ویدیو از محفلی در هرات است که قرار بود به پاس جشن استقلال کشور از تصویر شاه امان الله خان پرده برداری صورت بگیرد و به نمایش گذاشته شود. اما هنگامی که بیرق کشور از روی تصویر بلند می‌شود به جای تصویر شاه امان الله خان، تصویر شخص دیگری نمایان می‌شود.

با بالا رفتن بیرق، حاضرین به چک چک زدن شروع می‌کنند، اما پس از لحظاتی متوجه این اشتباه می‌شوند. در ویدیو دیده می‌شود که محمد رسول باوری، معین وزارت اطلاعات فرهنگ، از دیگران پیشتر متوجه و بیشتر متعجب می‌شود.

قبل از این گزارش شده بود که به روز دوشنبه (۷ اسد) محمد رسول باوری معین وزارت اطلاعات و فرهنگ در راس یک هیات، برای شرکت به چند برنامه فرهنگی وارد هرات شده است.

در گزارش همچنان آمده بود که این هیات برای مدت ۵ روز در شهر هرات اقامت خواهد داشت و در برنامه‌های متنوع هفته فرهنگی تجلیل از سالروز استقلال کشور شرکت خواهند کرد.
در جریان هفته فرهنگی تجلیل از سالروز استقلال کشور، ده ها برنامه متنوع فرهنگی و هنری، اجتماعی ودیدنی با حضور اقشارمختلف در شهرهرات راه اندازی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала