Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه های نقل و انتقالات دنیای فوتبال؛ آنخل دی‌ماریا با باشگاه میلان به توافق رسیده است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تازه ترین خبرهای کوتاه از پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا را با ما همراه باشید.

رسانه های ایتالیایی ادعا کرده اند که یوونتوس با لوکاکو در مورد مدت قرارداد، دستمزد و سایر شروط فردی به توافق رسیده و قرار است که به او سالانه 9 میلیون یورو بپردازد.

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده است که آنخل دی‌ماریا با باشگاه میلان به توافق رسیده است.

رئیس باشگاه کالیاری تایید کرد که راجا ناینگولان، ستاره بلژیکی اینترمیلان به زودی به این باشگاه منتقل خواهد شد.

نقل از دیلی میرور، اینتر با هدایت کونته پیشهاد ۵۵ میلیون یورویی برای جذب لوکاکو در تابستان داد اما باشگاه منچستر این پیشنهاد را رد و تاکید دارد که به کمتر از ۸۵ میلیون یورو مهاجم خود را نخواهد فروخت.

وستهامی‌ها از مدت‌ها قبل پروژه جذب «آرون لانگ» از رد‌بولز را کلید زدند.آنها بعد از چند دور مذاکره با این بازیکن به توافق رسیدند و بعد توانستند نظر باشگاه نیویورکی را برای خرید مدافع 26 ساله جلب کنند.

بر اساس گزارش اسکای اسپورت، رادامل فالکائو، مهاجم سابق تیم فوتبال موناکو نتوانسته برای پیوستن به گالاتاسرای به توافق دست پیدا کند. مهاجم کلمبیایی تیم موناکو پس از دم توافق با گالاتاسرای ترکیه، چین را به عنوان مقصد بعدی خود می‌بیند.

بر اسا گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا مذاکره با باشگاه رئال بتیس برای جذب جونیور فیرپو را از سر گرفته ولی بعید است توافقی فوری بین دو باشگاه صورت بگیرد.

بر اساس گزارش دیلی میل، کریستیانو رونالدو هم‌تیمی‌اش در یوونتوس، پائولو دیبالا را تشویق کرده که با انتقال به منچستریونایتد موافقت کند.

اکسپرس گزارش داده است که آرسنال قصد دارد برای سومین و آخرین بار پیشنهادی رسمی برای جذب کیه‌ران تیرنی، مدافع باشگاه سلتیک به این باشگاه اسکاتلندی ارائه دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала