Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگاهی به شش انتقال احتمالی و عجیب فوتبالی در هفته پیش رو

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر راکیتیچ
راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سایت نود دقیقه در گزارشی مفصل به شش انتقال عجیب و احتمالی که قرار است در این هفته رخ دهد پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، چیزی به شروع رقابت های فوتبال باشگاهی و پایان فرصت نقل و انتقالات تابستانی باقی نمانده است. در همین حال کماکان بازار نقل و انتقالات کماکان داغ است و باید منتظر بود در این هفته چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

در ادامه به شش انتقال عجیبی که به گفته رسانه ها قرار است در این هفته رخ دهد میپردازیم.

ایوان راکیتیچ به اورتون

یکی از شایعاتی که احتمال داده میشود در این هفته به واقعیت تبدیل شود، انتقال ایوان راکیتیچ به تیم لیگ برتری اورتون است. راکیتیچ که یکی از بازیکان تاثیرگذار بارسا در طی چند فصل گذشته بوده و افتخارات زیادی در این تیم نیز کسب کرده است در لیست خروج از جمع آبی اناری ها قرار دارد و گفته میشود که باشگاه اورتون انگلیس مقصد بعدی این بازیکن کروات است.

انتقال عجب دیبالا به تاتنهام

با وجودی که در این هفته ها گزارش شده است دیبالا با لوکاکو معاوضه میشود، اما باشگاه تاتنهام قصد دارد با پیشنهاد نجومی و وسوسه انگیزی در طی همین هفته کار انتقال دیبالا به چمع اسپرز ها را تمام کند تا این بایکن را از چنگ یونایتد برباید.

اومتیتی به منچستریونایتد

منچستریونایتد مدت هاست به دنبال تقویت خط دفاع تیمش و میخواهد یک مدافع با تجربه و در حد کلاس فن دایک مدافع لیورپول را به خدمت بگیرد. رسانه ها میگویند بعد از این که سران یونایتد دی لیخت را از دست دادند حالا نظرشان را روی ساموئل اوم تیتی مدافع فرانسوی بارسا است و قرار است این بازیکن با مبلغی نزدیک به هشتاد میلیون یورو راهی یونایتد شود.

معاوضه ادین ژکو و ایکاردی

با وجود این که گفته میشود ایکاردی اینتر را به مقصد یکی از تیم های یوونتوس و ناپولی ترک خواهد کرد، رسانه های ایتالیایی میگویند، قرار است ایکاردی و ژکو بازیکن رم با هم معاوضه شوند. سران اینتر و کونته علاقه خاصی به ژکو بازیکن با تجربه رم دارند و برای این که از دست ایکاردی که حاشیه های زیادی دارد رها شوند، میخواهند این مبادله را انجام دهند.

سامی خدیرا به آرسنال

خدیرا بازیکن آلمانی یوونتوس با توجه به ترافیک در خط میانی تیم ایتالیایی در لیست فروش این تیم است و به نظر میرسد خودش نیز پذیرفته است که جایی در ترکیب فصل بعدی تیم ساری ندارد. با توجه به این که امری اعلام کرده است تیمش یک خرید دیگر انجام خواهد داد، به نظر میرسد آن خرید، سامی خدیرا بازیکن 32 ساله یوونتوس است.

جو هارت به پورتو

این دروازه بان پر آوازه و مشهور انگلیسی گزینه اول سران پورتو برای پر کردن جای خالی کاسیاس در فصل پیش رو است. جو هارت که در حال حاضر در تیم برنلی بازی میکند، قرار است با دستمزد بسیار بالایی راهی تیم سرشناس پرتگالی شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала