Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار کونته برای خرید ویدال و راکیتیچ

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی اینترمیلان نقشه ویژه‎‌ای برای خرید ویدال و راکتیج در تابستان سال روان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان به این بارو است که خرید آرتور ویدال و راکتیج، از مهره‌های سرنوشت ساز برنامه جدیدش دراینتر باشند.

بیل سرانجام مشتری پیدا کرد؛ کونته خواهان بال ولزی مادرید شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیل سرانجام مشتری پیدا کرد؛ کونته خواهان بال ولزی مادرید شد

از همین‌رو برای خرید آنها اصرار زیادی دارد. این درحالی است که سران باشگاه بارسلونا اعلام کرده اند که این باشگاه ایجازه ترک ویدال در این تابستان را نمی‌دهند. در همین حال ارنستو والورده سرمربی بارسلونا از حضور این بازیکنش راضی است و گفته است که بازیکن مشابه او در اردوی تیمش ندارد. از سوی هم ویدال نیز به این بارو است که در این فصل دقایق بیشتری توسط والورده به زمین فرستاده خواهد شد.

روزنامه توتوسپورت چاپ ایتالیا در گزارشی گفته است که کونته نقشه‌ی را طراحی کرده که بر اساس آن نه تنها آرتورو ویدال، بلکه ایوان راکیتیچ را هم از بارسلونا ببرد. در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درمورد احتمال جدایی راکیتیچ از بارسا به گوش می رسد وخود او هم احتمال جدایی‌اش از بارسا را رد نکرده است

برنامه ویژه کونته این است که در قدم نخست رختکن تیمش را تقویت کند. او از آغاز بازار تابستانی، به دنبال خرید بازیکن از بارسا بود اما اکنون و در این شرایط باید اولویت اصلی‌اش را برروی فروش چند بازیکن قرار دهد تا بتواند سرمایه کافی برای جذب چند بازیکن از بارسا را تدارک ببیند. او در تیم اینتر برروی ناینگولان و ژائو ماریو حسابی باز نمی کند و فروش این دو بازیکن می تواند حدودا 46 میلیون یورو به حساب تیم ایتالیایی واریز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала