Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفتار نیمار پنج میلیون یورو برایش زیان رساند

© REUTERS / Charles PlatiauБразильский футболист Неймар
Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار ستاره برازیلی باشگاه پاری‌سن‌جرمن، به دلیل رفتار نامناسب و عدم حضور در میان بهترین‌های فیفا پنج میلیون یورو زیان دید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فیگارو، نیمار مهاجم برازیلی پاری‌سن‌جرمن با زیان پنج میلیون یورویی مواجه شد. قرار بود که باشگاه پاری سن جرمن 3میلیون یورو را در صورت حضور در فهرست بهتراین بازیکنان جهان یا THE BEST پاداش دهد، اما به دلیل جا نگرفتن نام او در این فهرست، از دریافت این جایزه نیز محروم شد.

(FILES) In this file photo taken on February 17, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar Jr looks on during the French Ligue 1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Strasbourg at The Parc des Princes in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی اس جی برای مشتریان نیمار ضرب‌الاجل تعیین کرد

از سوی نیمار به دلیل تاخیر در تمرینات این باشگاه فرانسوی، دومیلیون یورو دیگر نیز جریمه شد. با این حساب این مهاجم برازیلی مجموعا 5میلیون زیان دید. نیمار در تابستان 2017  از بارسلونا جدا و راهی پاری سن جرمن شد. این ستاره برازیلی با حضور در دو فصل در این باشگاه فرانسوی، نتوانست انتظارات را برآورده کند و از یک سو آسیب دیدگی‌های زیاد و از سوی دیگر حاشیه‌سازی در بیرون از میدان فوتبال، باعث شده انتقادها از او زیاد شود.

نیمار که این روزها  به جدایی از پاری سن ژرمن فکر می‌کند، دوست دارد به بارسلونا برگردد اما این باشگاه فرانسوی به راحتی دست بردار این ستاره خود نیست. او فصل قبل در 28 دیدار برای تیمش موفق شد 23 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل نیز ثبت کرد اما به دلیل مصدومیت نتوانست در لیگ قهرمانان این تیم را در مراحل حذفی همراهی کند و کوپا امه ریکا را نیز از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала