سخنان مرد امریکایی پس از مرگ بالینی درباره دنیای دیگر

© Depositphotos.com / Sudok1سخنان مرد امریکایی پس از مرگ بالینی درباره دنیای دیگر
سخنان مرد امریکایی پس از مرگ بالینی درباره دنیای دیگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردی که دچار مرگ بالینی شده بود، پس از زنده شدن درباره دنیای دیگر توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه دیلی اکسپرس، یک مرد امریکایی از ایالت تگزاس در 17 سالگی مرگ بالینی را تجربه کرده است.

مرگ - اسپوتنیک افغانستان
احساس افرادی که پس از مرگ کلینیکی زنده شدند

نام این مرد دوگلاس است و او  می گوید، که در نوجوانی دچار بی خوابی بود و ضمناً مشروبات الکلی مصرف می کرد. روزی پزشکان داروهای قوی ناسازگار با الکل را برایش تجویز کردند و در نتیجه مصرف آنها قلبش برای چند دقیقه از کار افتاد اما پزشکان در هر حال توانستند از مرگ این نوجوان جلوگیری کنند.

این مرد امریکایی می گوید، طی این مدت همه زندگی وی مثل یک فیلم از رو بروی وی عبور کرد و سپس تونلی را دید که در آخر آن یک نور درخشان قرار داشت که به سوی آن کشیده می شد.

دوگلاس می گوید، که بدن خود را در روی زمین از بالا می دید و در همین حال تونل وی را به سوی خود می کشید.

مرد امریکایی اضافه کرده است، که در آخر تونل با مردی شبیه عیسی مسیح دیدار کرده است، که به او گفته است باید تغییر کند و هنوز وقت آمدن وی به این دنیا نرسیده است و خواهش کرده است که درباره این اتفاق برای مردم دیگر تعریف نماید.

دوگلاس می گوید، که پس از این حادثه به بدن خود برگشت و پس از آن یک آدم عمیقاً مذهبی و متدین شد.

یادآوری می کنیم، که نخستین مرحله از مرگ به نام مرگ بالینی شناخته می‌شود. این مرحله بین 4 تا 6 دقیقه طول می‌کشد و هنگامی آغاز می‌شود، که تنفس انسان قطع شده و قلب از پمپاژ خون باز می‌ایستد. در این مدت  ممکن است قدری اکسیجن در مغز وجود داشته باشد که آسیب جدی نبیند، بنابراین باقی اندام‌ها مثل چشم‌ها و کلیه‌ها در طول مرگ بالینی زنده می‌مانند.

مرگ بالینی یک تجربهٔ شخصی است، که ممکن است شامل احساساتی مثل احساس خروج از بدن، احساس شناور بودن، سکوت کامل، احساس امنیت و گرما، تجربهٔ از هم پاشیدگی، دیدن تونل، دیدن نور، دیدن بستگان فوت‌شده و غیره باشد. این پدیده در بسیاری مواقع هنگام فرارسیدن احتمالی یک مرگ قریب‌الوقوع برای انسان رخ می‌دهد، اما به علت‌های بسیار دیگر نیز می‌تواند رخ دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала