Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو با یوونتوس به توافق رسید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup France - Belgium
Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی منابع ایتالیایی گفته اند که یوونتوس در برخی موارد از جمله مدت قرارداد، دستمزد و مسایل دیگر به توافق رسده است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش برخی از منابع ایتالیایی، سران یوونتوس در تلاش است تا مانژوکیچ و پائولودیبالا را برای انتقال به منچستر تشویق کند و در عوض، روملو لوکاکو را از انگلیس بگیرد.

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توافق یووه و من یونایتد برای مبادله لوکاکو با دیبالا

منابع ایتالیایی همچنان ادعا کرده اند که بانوی پیر با لوکاکو در مورد مدت قرارداد، دستمزد و سایر شرایط فردی به توافق رسیده و قرار است که به او سالانه 9 میلیون یورو از سوی این باشگاه پرداخت شود. یوونتوس اما، خواهان پرداخت این رقم به گونه نقدی نیست و این جابجایی را در چارچوب یک معاوضه با دیبالا انجام دهد. در همین حال، دیبالا از این جابجایی مطمئن نیست و مسوول برنامه های او نیز به سران منچستریونایتد گفته است که این بازیککن 12میلیون یورو دستمزد بر علاوه پاداش می‌خواهد.  دیبالا پس از پایان تعطیلاتش به تورین برگشت. او به جای رفتن به زمین تمرینی یوونتوس، مستقیماً به منزلش رفت. با این حال انتظار می‌رود که او امروز  با سرمربی جدیدش مائوریتزیو ساری درباره آینده‌اش صحبت کند.

در همین حال نشریه کوریره دلواسپورت ادعا کرده است که مذاکرات دیبالا با بانوی پیر سرانجام به جایی نخواهد رسید چرا که این باشگاه عملاً از او خواسته است که پیشنهاد معاوضه‌اش با لوکاکو را بپذیرد.  این در حالیست که این مهاجم 33 ساله در ماه اپریل قراردادش با یوونتوس را تا سال 2021 تمدید کرد. پیش از این از تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مشتری مانژوکیچ یاد شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала