Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

په‌په، رکورد گران‌ترين خريد ارسنال را شکست

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر نکولاس په په
نکولاس په په - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکولاس په‌په با انتقال 72 میلیون پوند، رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه آرسنال را شکست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از “the telegraph” با اعلام رسمی باشگاه آرسنال، این باشگاه با شکستن رکورد نقل انتقالات خود نیکولاس په‌په، وینگر 24ساله ساحل عاج باشگاه لیل را با قرارداد 5ساله و با رقم 72میلیون پوند به خدمت گرفت. قرار است او در آرسنال نیز همانند لیل و تیم ملی ساحل عاج  پیراهن شماره 19 را به تن کند.

Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی؛ نیکولاس په په به آرسنال پیوست+ویدیو

اونای امری سرمربی باشگاه آسنال در این باره گفت: "او وینگری بااستعداد است که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او بودند. امضای قرارداد با یک وینگر سطح بالا یکی از اهداف ما در این پنجره نقل و انتقالاتی بود و خوشحالم که او با ما پیوسته است. او سرعت، قدرت و خلاقیت را به تیم ما اضافه خواهد کرد و گل‌های بیشتری را برای ما به ثمر خواهد رساند".

این وینگر 24ساله  فوتبال خود را در پواتیه، تیمی در سطح پنجم فوتبال فرانسه آغاز کرد و در سال 2013 به آنژه پیوست. او تا سال 2017 در آنژه حضور داشت و در همین سال به همراه این تیم به فینال جام حذفی فرانسه هم رسید. په‌په در سال 2017 با امضای قراردادی 10 میلیون یورویی به لیل پیوست و در عرض دو سال، به یکی از بهترین وینگر های فوتبال اروپا تبدیل شد.

او در فصلی که گذشت 22 گل و 11 پاس گل در مسابقات لیگ یک به نام خود ثبت کرد و مهم‌ترین نقش را در بازگشت لیل به مسابقات لیگ قهرمانان ایفا کرد. او در رقابت‌های فصل 19-2018، 102 دریبل موفق داشت و 61 شوت در چارچوب نیز به نام خود ثبت کرد. از منچستریونایتد، ناپولی و لیورپول به عنوان جدی ترین طرفداران او نام برده شده است. آرسنال اما، با وجود گفته های اولیه مبنی بر بودجه محدود در بازار تابستانی، در آخرین لحظات به این کورس اضافه شد و در نهایت این بازیکن مستعد را به ترکیب خود اضافه کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала