Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورزشکار افغان به دنبال سومین پیروزی در یو اف سی+عکس و ویدیو

عضو شوید
نصرت‌ حق‌پرست برای چهارمین بار در معتبرترین سازمان مبارزات آزاد(یو اف سی) در برابر ژاکویم سیلوا از برازیل قرار می‌گیرد.

به گزارش اسپوتیک، نصرت حق‌پرست ورزشکار 24ساله افغانستان که تا اکنون در 10 رقابت حرفه یی ام ام ای پیروز شده و تنها دو شکست را دارد.

این ورزشکار 8 حریف‌اش را ناک‌اوت کرده است ودو حریف دیگرش را با امتیار بهتر شکست داده است.

حق‌پرست امشب به دنبال دهمین پیروزی است و باید ژاکویم سیلوای برازیلی را شکست دهد تا به این هدف برسد. 

حریف حق‌پرست، سیلوا از برازیل به 30سال قراردارد که با 11 پیروزی، 1شکست، 6 ناک اوت،3  تسلیمی حریفان و 2 پیروزی در امتیازکارنامه درخشان دارد.

حق پرست تا کنون تنها 3 بار در قفس UFC مبارزه کرده است که در دو رقابت در برابر تیبات گوتی از فرانسه و مارک دیکیسی از انگلستان به پیروزی رسیده است واز مارسین هیلد پولندی شکست خورده است و دیگر رقابت‌های این ورزشکار در دیگر سازمان ها بوده است.
حریف حق‌پرست، ژاکویم سیلوا از برازیل پیش از این 5 بار در قفس یو اف سی مبارزه کرده است که در 4 رقابت پیروز بوده و تنها یک شکست را در این سازمان پذیرفته است، این ورزشکار در  رنکینگ 53 دنیا قرار دارد و در تازه ترین رده بندی بهترین فری فایتران جهان نصرت حق پرست در مکان 35 دنیا قرار گرفته است.

این دو ورزشکار امشب در ورزشگاه 18 هزار نفری پرودینشل سنتر ایالت نیویارک ایالات متحدۀ آمریکا به رقابت میپردازند و دهمین مبارزه از این دو ورزشکار است و درکل امشب دوازده رقابت برگزار خواهد شد.

این در حالیست که حق‌پرست حمایت رنکینگ نخست جهان حبیب نورمگمدوف و هموطنش سیر بهادرزاده از قهرمانان نام دار سازمان یو اف سی را با خود دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала