پرواز جاسوسی هواپیمای امریکا در سواحل دریای سیاه + عکس

CC0 / / پرواز جاسوسی هواپیمای امریکا در سواحل دریای سیاه + عکس
 پرواز جاسوسی هواپیمای امریکا در سواحل دریای سیاه + عکس  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواپیما جاسوسی الکترونیکی دوربرد نیروی دریایی ایالات متحده لاکهید EP-3E ARIES II یک بار دیگر پرواز تجسسی خود را درسواحل کریمه انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از  به نقل از یک منبع اطلاعاتی نظارت بر پروازها «PlaneRadar» یک فروند هواپیمای راهبردی با شماره پرواز «156511» متعلق به نیروی هوایی امریکا روز گذشته (جمعه) ساعت 11:15 به وقت امریکا از پایگاه هوایی یونان پرواز نمود و برای مدت زمان طولانی، پروازهای شناسایی را در نزدیکی سواحل روسیه در آسمان دریای سیاه انجام داده است. 

پیش از این نیز گزارش شده بود، یک فروند پهپاد راهبردی امریکایی و یک فروند هواپیمای شناسایی انگلیسی در حال پرواز در نزدیکی مرزهای جنوبی و غربی روسیه شناسایی شده است.

اخیراً پرواز هواپیماهای جاسوسی و پهپادهای خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه افزایش قابل توجهی یافته است. این پروازها بیشتر در منطقه دریای سیاه، منطقه کالینینگراد (غربی ترین منطقه روسیه در قلب اروپا) و همچنین در نزدیکی پایگاه‌های نظامی روسیه در خاک سوریه مشاهده می‌شوند.

با وچود درخواست‌های مکرر وزارت دفاع روسیه، واشنگتن از متوقف کردن این عملیات جاسوسی-شناسایی در نزدیکی مرزهای روسیه خودداری می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала