ترامپ: اکنون مانعی برای برقراری روابط با روسیه وجود ندارد

© AFP 2023 / Nicholas Kammترامپ: مانعی برای برقراری روابط با روسیه وجود ندارد
ترامپ: مانعی برای برقراری روابط با روسیه وجود ندارد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده می گوید، تحقیقات رابرت مولر، دادستان ویژه سابق به عنوان مانع برقراری روابط خوب با روسیه موجود بود، ولی اکنون این مانع از میان برداشته شده و "مرده" است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است که تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه به عنوان مانعی سد راه بهبود روابط با روسیه بود اما اینک این مانع از میان برداشته شده است.

وی با بیان این مطلب به خبرنگاران ابراز داشت، پیش ازاین "شکار جادوگران " جریان داشت و داشتن روابط خوب با روسیه بسیار دشوار بود.

منظور ترامپ از "شکار جادوگران " تحقیقات تقریباً دو ساله مولر درباره گویا دخالت روسیه در انتخابات آمریکا است که مسکو آنرا با قاطعیت رد کرده است.

مولر دو سال تمام به عنوان بازرس ویژه درباره تبانی احتمالی تیم انتخاباتی دونالد ترامپ با روس‌ها و ظن دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 امریکا تحقیق کرد. این تحقیق هم‌چنین شامل این نیز می‌شد که آیا ترامپ پس از ورود به کاخ سفید در برابر تحقیقات قضایی مانع‌تراشی کرده است یا نه؟

در پایان ماه مارچ سال جاری (2019 ) مولر گزارش نهایی این تحقیقات را ارائه داد. بخش‌هایی از این گزارش انتشار علنی نیافت. ترامپ از آن زمان به دفعات گفت، این گزارش او را از همه اتهام‌ها مبرا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала