Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو پس از خرید فیرپو: خریدهای ما همچنان ادامه دارد

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزب ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا گفته است بازار خریدهای ما تاکنون تمام نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، جوزب ماریا بارتئومو، رییس بارسلونا گفته است که امیدهای بسیاری برای فصل پیش‌رو دارد. او پس از مراسم رسمی و پس از خرید جونیور فیرپو اعلام کرد که بازار تابستانی هنوز تمام نشده است.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جونیور فیرپو به بارسلونا پیوست

بارتومئو در مورد شرایط بارسلونا گفت:"چالش پیش‌روی ما این است که به موفقیت‌هایی که کسب کرده ایم ادامه دهیم. بارسلونا تیم فوق‌العاده‌ای است و با اتکا به این بازیکنان و جذب مهره‌هایی مثل دی، نتو یونگ گریزمان و وواگوئه و با سرکردگی مسی، بهترین بازیکن تاریخ به دنبال فتح تمام جامهای مهم هستیم. اما هنوز بازار تابستانی به پایان نرسیده و احتمالا خریدهای دیگری به جز جونیور خواهیم داشت".

بارتومئو در ادامه صحبت‌هایش افزو:"ارزش دادن به تیم پایه‌ای و لاماسیا مهم و حیاتی است. ما تغییراتی را اعمال کرده ایم و دراینجا باید باز هم از تلاشهای پپ سگورا سپاسگزاری کنم. پس از این آبیدال این تلاش‌ها را ادامه خواهد داد و پلانس هم به او کمک خواهد کرد و پاتریک کلایورت هم به جمع ما پیوسته است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала