Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاتریس اِورا: بعد از درگیری با سوارز، تهدید به مرگ می‌شوم

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر پاتریس اورا
پاتریس اورا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاتریس اورا، مدافع پیشین تیم ملی فرانسه ادعا کرده است که پس از درگیری با لوئیس سوارز، نامه‌های تهدید به مرگ برایش رسیده است.

به گزارش اسپووتنیک، در ماه اکتبر سال 2011 بود که لوئیس سوارز به دلیل توهین نژادپرستانه به پاتریس اورا مدافع پیشین منچستریونایتد در یک بازی لیگ برتری، این ستاره سابق لیورپول از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس  از حضور در هشت بازی محروم و 40 هزار پوند جریمه نقدی شده بود. به دنبال آن سوارز در بازی لیورپول برابر شیاطین سرخ نیز برخورد نامناسب با اورا داشته است.

پاتریس اورا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پاتریس اورا رسما اعلام بازنشستگی کرد

 اِورا در پیوند به ماجرای درگیری‌اش با  سوارز گفت: پس از ماجرای درگیری‌ام با سوارس، نامه‌های تهدید به مرگ زیادی دریافت کردم. تا ماه‌ها نیروی‌های امنیتی جلوی خانه‌ام به صورت 24 ساعته حضور داشتند. ما برای ادای توضیحات به کمیته انضباطی رفتیم و آنها به صحبت‌های من گوش دادند، چون نمی‌خواستم سوارس را تنبیه کنند. من او را از نزدیک نمی‌شناختم و نمی‌دانستم که آیا لوئیس نژادپرست است یا خیر، اما او در آن بازی از واژه‌های نژادپرستی علیه من استفاده کر".

پاتریس اِورا در پایان این گفتگویش اظهار داشت: "من حتی نمی‌دانم که سوارس انسان خوبی است یا خیر! در آن دوره ما نمی‌توانستیم با هم به تعطیلات برویم، اما در عین حال نمی‌توانستم از او متنفر باشم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала