دخالت دیپلمات های امریکایی و آلمانی در تظاهرات غیرقانونی مسکو

© Sputnik / Ramil Sitsikov /  مراجعه به بانک تصاویر دخالت دیپلمات های امریکایی و آلمانی در تظاهرات غیرقانونی مسکو
دخالت دیپلمات های امریکایی و آلمانی در تظاهرات غیرقانونی مسکو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ما مدرک های دخالت دیپلمات های امریکایی و آلمانی را در تظاهرات غیرقانونی مسکو به اطلاع رهبران کشورهای آنها می رسانیم.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: وزارت امور خارجه روسیه اطلاعاتی درباره چگونگی مداخله کارکنان دیپلماتیک و رسانه‌ها در امور داخلی روسیه با اطلاع رسانی درباره تظاهرات غیرقانونی در مسکو را به رهبران ایالات متحده امریکا و آلمان ارائه می‌کند.

دستگیری 600 تن در تظاهرات غیرقانونی در مسکو - اسپوتنیک افغانستان
دستگیری 600 تن در تظاهرات غیرقانونی در مسکو

زاخارووا گفت:- "پیش از تظاهرات روز شنبه، سفارت ایالات متحده فعالانه در همه این فعالیت‌ها، چه آشکارا و چه پنهانی مشارکت داشته است".

وی یادآور شد: سفارت امریکا در شبکه های اجتماعی بصورت تفصیلی مسیر راهپیمایی روز شنبه را منتشر کرد. آنها مسیر را لحظه به لحظه ترسیم کردند، البته که در پایان خواستار پایان دادن به راهپیمایی شدند. اما همانطور که می دانیم، 90٪ از این اطلاعات مردم را تشویق به پیوستن به این رویداد می‌نمود. در همین حال، نه تنها سازمان‌های دیپلماتیک که رسانه‌ها نیز در این امر مشارکت کردند.

نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه گفت:- "من فکر می کنم این یک پدیده غیرطبیعی از سوی رسانه‌ها و روزنامه نگاران غربی است، هنگامی که دویچه وله به زبان روسی فرا می‌خواند که: «اهالی مسکو بیرون بیایید»، «مسکو بیرون بیا». درست همین گونه و بر خلاف اصول خبرنگاری آنها آنچه که در کشور ما اتفاق می‌افتد را پوشش می‌دهند. متأسفانه، ما مجبور خواهیم شد تا مراتب نگرانی‌ها و اقدامات عملی که قصد انجام آنها را داریم به طرف آلمانی برسانیم، به خصوص که این شبکه با بودجه دولتی اداره می‌شود".

یادآوری می کنیم، که روز شنبه بیش از 300 نفر در تظاهرات غیرقانونی مسکو شرکت کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала