زیباترین داکتر در تاریخ بریتانیا

© Photo / missenglandnews زیباترین داکتر در تاریخ بریتانیا
زیباترین داکتر در تاریخ بریتانیا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسابقه ملکه زیبایی در بریتانیا از 66 سال پیش تاکنون همه ساله برگزار شده است ولی این بار یک دختر هندی تاج ملکه زیبایی بریتانیا را برسر گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی‌میل، مسابقه مکله زیبایی بریتانیا در اوایل ماه جاری در لندن برگزار شد. تاج ملکه زیبایی بریتانیا را «باهاشا موحرجی» دختر 23 ساله هند از آن خود کرد.

وی بیش از 10 سال می‌شود که با والدین اش در شهر داربی بریتانیا زندگی می‌کند. بوهاشا نه تنها یک مدل حرفه‌ای است، بکله یک داکتر جوان نیز می‌باشد که در یکی از شفاخانه‌های بوستون در لینکلن شر وظیفه اجرا می‌کند. پس از آن که اعلام نتایج مسابقه ملکه زیبایی وی دوباره به لینکلن شر بازگشت کرد.

این داکتر زیبا دارای دو مدرک لیسانس بوده هر دو آن را (رشته علوم طبی و رشته جراحی) از دانشگاه ناتینگهام بدست آورده است.

علاوه براین ملکه زیبایی برینانیا به پنج زبان مسلط دارد و سطح بهرۀ هوشی وی 146 می‌باشد که این سطح هوشی با سطح نابغه برابر است.

این دختر هندی در سال 2017 میلادی یک بنیاد خیریه «Generation Bridge» را ساخته است که با جداسازی افراد مسن مبارزه می‌کند. موحرجی با این کارش و اشترک در این مسابقه می‌خواهد نشان دهد که دخترانی که در مسابقه ملکه ریبایی شرکت می‌کند «احمق» نیستند.

به هرحال بوهاشا یکی از اولین شرکت کنندگان در مسابقه ملکه ریبایی بود که بنا به درخواست برگزارکنندگان، برای نشان دادن زیبایی طبیعی، بدون آرایش عکسبرداری شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала