غذائی سرخ شده باعث مرض سرطان میشود

© Fotolia / Mara Zemgalieteغذائی سرخ شده باعث مرض سرطان میشود
غذائی سرخ شده باعث مرض سرطان میشود  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
غذاهای سرخ شده و شکلات شبانه باعث مرض سرطان می گردد.

اسپوتنیک به نقل از میدی فوروم، کارشناسان بعد از یک سلسله تحقیقات به این نتیجه رسیدند که بدترین واریانت غذائی شبانه-غذأ سرخ شده میباشد که باعث امراض سرطان میگردد.

خاطر نشان می شود تخم مرغ سرخ شده یا گوشت پخته شده در روغن ممکن است حاوی مواد خطرناک شود و در بروز غده های خطرناک نقش داشته باشد.

دانشمندان شیوه مبارزه با سرطان مغز را اموخته اند - اسپوتنیک افغانستان
چطور از مرض سرطان جلوگیری کرد؟

با این حال ، بهتر است شبانه به هر شکلی گوشت نخورید ، زیرا متابولیسم کلسترول به دلیل آن مختل می شود. سعی کنید تا ساعت 20 صبح غذاهای پروتئینی بخورید. همچنین لازم است شبانه از خوردن حبوبات و شوکلات جلوگیری شود.

انجمن "MedicForum" می نویسد: غذای تند نخورید ، زیرا باعث می شود معده شما تمام شب کار کند و می تواند به وخیم تر شدن فعالیت ارگانهای داخلی منجر شود. از خوردن فرنی شیر نیز امتناع ورید، زیرا در آن شکر وجود دارد و به صحت مضر است.

اما کارشناسان میوه را بهتره غذا شب دانسته اند. اما از خوردن سیب در شب هشدار داده اند که میتواند تاثیر منفی برای معده داشته باشد. اما می توانید کینو یا مالته و یا کیوی را شبانه صرف کنید.

در تاریخ 27 جولای، خبر داده شد كه دانشمندان امریكائی دریافتند كه چگونه به طور مؤثر وزن خود را تنظیم كرده و خطر ابتلا به امراض خطرناک را كاهش می دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала