Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال باطل شدن مجوز بازی گریزمن بخاطر یک ایمیل

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایمیل فرستاده شده از سوی بارسلونا به مدیر برنامه های گریزمان، ثابت کرده است که مذاکرات بارسا با ستاره فرانسوی سلبق اتلتیکو مادرید از زمستان گذشته آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا سه هفته پیش اعلام کرد که آنتوان گریزمان را رسما به خدمت گرفته است. ایجنت گریزمان با ارسال 120 میلیون یورو به حساب اتلتیکو مادرید بند آزادسازی قرارداد او را فعال کرده و به این ترتیب او توانست از اتلتیکو جدا شده و با بارسلونا قرارداد امضا کند.

اتلتیکو دقایقی بعد بیانیه‌ای منتشر کرد و مدعی شد بارسا و گریزمان از ماه مارچ با هم به توافق رسیده‌اند و از بارسلونا خواست 200 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن گریزمان بپردازد. ادعایی که بارسلونا آن را رد کرده ولی مدیر اجرایی اتلتیکو قویا معتقد است که مدارکی مستند برای اثبات این موضوع دارد. هفته گذشته رسانه ها گزارش دادند که تحقیقات فدراسیون فوتبال اسپانیا در این زمینه شروع شده است.

 در همین حال نشریه "ال موندو" با انتشار گزارشی خبر از افشای ایمیلی داد که ثابت می کند ادعای اتلتیکو درست بوده است. این ایمیل ماه مارچ گذشته از سوی ایجنت گریزمان (سوان کاریان) به خواهر و پدر گریزمان ارسال شده و آنها را از شرایط پیشنهاد بارسا مطلع کرده است. در این ایمیل، مفاد قرارداد بارسا دیده می شود که دقیقا همان پیشنهادی بوده که سال گذشته به گریزمان ارائه شده بود. گریزمان سال گذشته این پیشنهاد را رد و قراردادی با اتلتیکو را تمدید کرد ولی پس از یک فصل ناامیدکننده با اتلتیکو پشیمان شد و در نهایت به بارسا پیوست.

با افشای این ایمیل، این احتمال وجود دارد که حتی مجوز بازی گریزمان برای بارسا لغو شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала