بیماری مرموز نوجوان انگلیسی دکتران را گیج ساخت

© Fotolia / Syda Productionsبیماری مرموز نوجوان انگلیسی دکتران را گیج ساخت
بیماری مرموز نوجوان انگلیسی دکتران را گیج ساخت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پزشکان انگلیس ، نتوانستند بیماری مرموز نوجوانی را که دچار فلج شده است، تشخیص دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail اوایل جنوری 2018 والنتینو اروودوت نوجوان 16 ساله انگلیسی یک درد و سوزش شدید را در ناحیه قفس سینه احساس کرد. او سپس در راه رفتن دچار اختلالات شدید شد که باعث شد در نهایت کاملا قدرت حرکت را از دست دهد. سرانجام این نوجوان فلج و مجبور به نشستن بر روی ویلچر شد.

در ابتدا پزشکان که معتقد بودند وی به بیماری مزمن معده مبتلا شده است، سعی کردند "گاستریت" وی  رامعالجه کنند. اما این امر هیچ کمکی نکرد. سپس، پزشکان اظهار داشتند كه بیمار دچار سندرم خستگی مزمن و آتاکسی گلوتن یا بی نظمی حرکات عضلات شده است. با این حال ، درمان این بیماری ها نیز با موفقیت همراه نبود.

از آنجا که توموگرافی و آزمایش خون هیچ چیز غیر عادی را نشان نداد ، والدین وی امیدوار اند که با آزمایشات و معاینات ژنیتکی نزد یک متخصص روماتولوژیست و ایمونولوژیست بیماری فرزند شان مشخص شود. در تمام این مدت ، آنان 35 هزار پوند استرلینگ مصرف کردند تا یک متخصص خوب پیدا کنند که تشخیص درست را انجام دهد.

سال گذشته در مورد مارین هاروی دختر 17 ساله ای گزارش داده شد که از چشم و گوش، زبان و بینی‌ او خون می چکد و اما پزشکان تا هنوز علت متوقف نشدن خونریزی این اعضا را نیافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала